27 Procente din Email-uri sunt citite de pe Mobil (Studiu)

Creșterea fulminantă al internet-ului mobil nu se reflectă doar în browsing și aplicații. Consumatorii folosesc mult mai frecvent telefoanele mobile să-și citească email-urile.

Potrivit unui studiu al agenției de marketing Knotice, mai mult de 27% din email-uri sunt citite de pe un dispozitiv mobil. Anterior, în 2011, acest procent era de doar 20%.

Mobile Emails 2011 vs 2012

În același raport se precizează că, din cei 27%, 20,6% folosesc un telefon mobil, iar restul de 6.8% folosesc tablete. Nesurprinzător este și faptul că iPad-urile și iPhone-urile sunt platformele principale folosite (22%), iar Android-ul având o pondere de doar 5%.

Mobile Emails Android vs iOS

Împreună, iOS și Android reprezintă 99% din dispozitivele mobile pe care se citesc mail-uri. iPhone-ul este cel mai utilizat telefon cu un procentaj de 69%.

 

Concluzia

În ciuda faptului că mai mult de un sfert din oameni își citesc mail-urile de pe un mobil, am observat că brand-urile sunt foarte reticente în folosirea de mail-uri cu design “responsive”, adaptabil. Companii mari de e-mail marketing (MailChimp, Aweber, WhiteImage) folosesc încă tabele fixe sau, mai rău, un .png/.jpg uriaș.

Iată o lista de surse esențiale pentru a vă ajuta în crearea de email-uri optimizate pentru afișarea pe un mobil:

  1. Optimizing your email for mobile devices with the @media query
  2. Responsive design for email – the largest mobile audience
  3. Media Queries in HTML Emails
  4. Guide to CSS support in email

 

Pentru o copie a studiului de la Knotice, folosiți butonul de mai jos:

 

Cum explicați această ignoranță a multor companii de a crea și optimiza email-uri pentru mobil?