Beneficiile Combinării Outbound – Inbound Marketing (Infografic)

În ciuda ranting-ului meu împotriva marketing-ului tradițional, pe care l-am afișat într-unul din primele mele posturi în care încercam să definesc inbound marketing-ul, nu am cum să recunosc și beneficiile lui. Aceste beneficii se amplifică în mod consistent, atunci când outbound marketing-ul este combinat cu inbound marketing-ul, în mod eficient.

O strategie de marketing completă ar trebui să le cuprindă pe amândouă, să includă tactici și elemente din ambele tipuri de promovare al unui business. Îmbinând eficient inbound marketing-ul cu outbound marketing-ul, următorii metrici cresc exponențial: traficul pe site, vizibilitatea brand-ului, sharing-ul.

Astfel, mai mulți potențiali clienți ajung să-ți citească conținutul și să-ți cunoască afacerea. Cei de la Marketo au găsit un nume pentru acest efect: Inbound Marketing Multiplier.

Mai multe detalii și sfaturi în următorul infografic:
 

 

Care e părerea ta asupra îmbinării celor două tipuri de marketing? O credeți fiabilă?

  • Roxana

    Da, combinatia poate da rezultate, mai ales intr-un mediu in care publicul tinta nu este obisnuit cu abordarea inbound. Poti sa incepi mai agresiv cu o campanie outbound si sa-ti strangi o baza de date de adrese pe care le introduci in ciclul inbound.