Digital Marketing Forum 2013 – un eveniment aparte?

Aşa cum am promis săptămâna trecută când am recomandat evenimentele Evensys din perioada următoare, am încercat să fac tot posibilul să fiu invitat la Digital Marketing Forum. Am reuşit mai mult de atât. După cum puteţi vedea în dreapta, voi participa în calitate de Blogger Oficial la acest eveniment. E prima mea acţiune de acest gen şi înţeleg că pe lângă onoare şi plăcere, am şi anumite obligaţii pe care trebuie să le îndeplinesc faţă de voi, cititorii mei.

În rândurile următoare, o să vă explic entuziasmul meu pentru participarea la acest eveniment:

 

1. Studii de caz

Una dintre cele mai eficiente metode de a învăţa marketing este analizarea campaniilor altor branduri. La Digital Marketing Forum, vom avea ocazia asta. De menţionat, ar fi următoarele campanii:

  • “We may not like Britain, but you will love Romania. Why don’t you come over?” – Una din campaniile cu succes răsunător din ultima perioadă. Dedicată prejudecăţilor englezilor despre români şi schimbării percepţiei României în Marea Britanie, campania va fi analizată din mai multe puncte de vedere: rezultate, tactici, insights. Campanie Gandul
  • Campanii promovare KISS FM. Vom afla cum a reuşit postul de radio să devină primul brand românesc care atinge 1 milion de fani pe pagina de Facebook, prin analiza a 2 campanii cu un reach de peste 5 milioane de utilizatori. Ni se vor prezenta rezultatele, instrumentele de promovare şi alte tactici.

 

 

2. Speakeri interesanți

Pe lângă obişnuiţii invitaţi la acest tip de evenimente (Bogdana Butnar, Alex Negrea, Ionuţ Oprea, Ionuţ Munteanu, Dragoş Stanca etc.), vom avea şansa să-i ascultăm pe:

  • Nir Refuah,  ce ocupă funcţia de VP Creative la McCann Digital și care ajută brandurile israeliene să-şi dezvolte strategiile de Digital Advertising şi Social Media Interactions.
  • Andreas Kopp, un artist vizual care creează lucrări din post-it-uri şi filme stop-motion.
  • Stefanos Karagos, fondatorul companiei XPLAIN, cea mai dezvoltată agenţie de Content Marketing din Europa şi Orientul Mijlociu, furnizând servicii de Social Media şi Word-of-Mouth.
  • Jeremy Spiller, trainer şi consultant pentru Econsultancy, cea mai importantă platformă globală de consultanţă.
  • și mulți alți speakeri notabili.

 

3. Seminarii Fast Track

Ne-au fost pregătite 3 seminarii care se vor desfăşura în acelaşi timp: Strategii Fast-Track, Optimization Fast-Track, Advanced Facebook Fast-Track.

Din motive lesne de înţeles, voi participa la ultimul dintre cele 3, fiind în mod direct interesat de:

Facebook ROI: Care sunt indicatorii care trebuie urmăriţi cu adevărat
Cea mai mare reţea de socializare a atras atenţia oamenilor de marketing, care o folosesc din ce în ce mai mult pentru a ajunge la consumatorii online. Cu toate acestea, mulţi marketeri nu au o strategie prin care să măsoare rezultatele pe Facebook. Din această prezentare participanţii vor afla modalităţile eficiente de măsurarea a rezultatelor pe Facebook.

Sper să nu fiu dezamăgit.

 

4. Calitatea

Ca o ultimă notă, acest eveniment are o versiune mobila suprinzator de bună a site-ului de prezentare Digital Marketing Forum. Accesați acest link de pe un smartphone si o să vă faceți propria părere:
Digital Marketing Forum - versiune mobil

Având în vedere accentul pus pe livrarea de calitate din toate punctele de vedere, cred că o să am material mai mult decât suficient pentru Live Blogging. Mai multe detalii despre eveniment găsiţi la ceilalţi bloggeri oficiali anunţaţi: Valentin Vesa, Sabina Cornovac și Tiberiu Cazacioc, iar în timpul evenimentului, vă invit să fiţi la curent urmărind hashtag-ul #digitalforum pe Twitter.