Rolul în vânzări al unui blog de companie

Crearea de conţinut vinde, nu? Cu siguranţă, da. Dacă e făcut cum trebuie, un blog poate deveni pentru o afacere una dintre cele mai importante campanii de optimizare SEO, aducând foarte mult trafic către site. Ulterior, poţi converti acest trafic în lead-uri şi vânzări.

Dar hai să presupunem pentru câteva minute ca blogging-ul nu ar aduce nici un beneficiu SEO. Să zicem că nu ar aduce un plus de trafic site-ului companiei. Ar aduce încă valoare? Iată răspunsul pe scurt: NORMAL CĂ DA.

Am tot auzit şi citit despre cum blogging-ul şi content marketing-ul pot avea un impact asupra unui business, dar rar văd pe cineva care înţelege cu adevărat fenomenul, care înţelege cum conţinutul de calitate creat într-un mod regulat poate avea un efect uriaş asupra bazei de utilizatori existenţi, în mod special asupra celor care au devenit deja lead-uri.

 

Conţinutul de calitate creşte factorul de încredere

Gândiţi-vă la asta data viitoare când veţi analiza dacă aveţi nevoie sau nu de un blog de companie. Indiferent de beneficiile pe partea SEO, ar trebui să produci conţinut de calitate pentru acele persoane care au intrat deja în “sales funnel” şi nu au nevoie decât de un mic impuls pentru a face decizia de cumpărare. Conţinutul poate genera într-un mod facil şi natural acel plus de încredere. Dacă faceţi acest lucru, vă asigur că veţi descoperi că blogging-ul şi conţinutul sunt unul dintre cele mai bune canale de vânzare online.

 

Voi ce credeţi? Ce alte beneficii ar putea aduce blogging-ul unei companii?