De ce nu este îndeajuns să creezi conţinut de calitate?

Neil Patel De câteva luni, l-am descoperit pe Neil Patel, un expert în online cu un CV impresionant (Kissmetrics, Paypal, Crazzy Egg). Printre ultimile lui realizări se număra un proiect de optimizare SEO pentru Techrunch, pentru care care a crescut traficul cu 30% în 60 de zile. Impresionant, nu? Tipul livrează. Şi, întotdeauna, ai ce învăţa de la genul ăsta de profesionişti.

Astfel, m-am abonat la Newsletter-ul lui de pe QuickSprout. Într-unul din mail-uri vorbeşte de nişte greşeli frecvente pe care le comit afacerile în strategia de marketing de conținut. Mi-a atras atenţia una dintre ele şi o să v-o împărtăşesc.

Mulţi specialişti fac marea eroare să creadă că este de ajuns să creşti traficul site-ului prin crearea unui blog şi scrierea de conţinut de calitate pe acesta. Deşi există unele excepţii, această strategie nu funcţionează de cele mai multe ori. Trebuie să relaţionezi cu alţi bloggeri, să creezi parteneriate şi să dedici MAI MULT TIMP promovării conţinutului decât creării lui. Dacă faci acest lucru câteva luni, poţi dedica şi mai mult timp creării de conţinut, dar la începutul drumului trebuie să vă concentraţi să construiţi relaţii cu alţi bloggeri.

Acest lucru a fost dovedit deja de bloguri cu renume. De exemplu, în cazul Copyblogger, avem parte de un succes indiscutabil. La prima vedere, avem impresia că totul se datorează conţinutului de calitate. GREŞIT. Brian Clark, fondatorul blogului, lucrează tot timpul pentru crearea şi menţinerea de relaţii. Încearcă să ajute tot timpul pe alţii. După ce publică un articol, acesta obişnuieşte să trimită un mail contactelor sale în care îi anunţa de noul post şi, instant, primeşte link-uri și awareness.

 

Ce putem învăţa din sfatul lui Neil Patel?

Ar trebui să avem o abordare strategică atunci când vorbim de promovarea conţinutului. Care sunt obiectivele noastre? Să atragem atenţia influencer-ilor? Să câştigăm mai mulţi clienţi? DA, Content is King, dar promovarea lui şi stabilirea unui brand personal sunt imperioase.

 

Care e părerea voastră? Cât de mult contează relaţiile în crearea unui blog cu autoritate?