GPEC 2013: E-commerce, Clicktale şi Andreea Raicu

Titlul ar rezuma ce se va întâmpla la GPEC 2013, eveniment care va avea loc pe 5 noiembrie şi care va fi împărţit în două secţiuni: conferinţa şi festivitatea de premiere.

E de la sine înţeles că focusul principal va fi zona de e-commerce. Personal, sunt entuziasmat să văd următoarele prezentări:

  • Daniel Dubin, Channel Sales Manager ClickTale.com: Online Optimization Cycle – Best Practices from ClickTale
  • Laurenţiu Dumitrescu, Managing Partner Digital Star (Leo Burnett): Cum să îţi creşti afacerea prin social media
  • Bogdana Butnar, Industry Manager Google România: Video-marketing în e-commerce

gpec 2013

Probabil, prezentarea celor de la Clicktale va capta cea mai mare atenţie, ştiindu-se că sunt unul dintre cei mai mari jucători în zona de CRO şi Web Analytics. În altă ordine de idei, ţin să vă menţionez că Clicktale a lansat recent şi un abonament gratuit la serviciul lor. Vi-l recomand.

Deasemenea, va fi o ocazie excelentă de networking. Iată o listă de nume cu care voi putea interacţiona pe holurile Crystal Palace Ballrooms: Cătălin Creţu (VISA Europe), Gabriel Ghiţă (MasterCard Europe CEE), Marius Ghenea (ARMO), Marin Mitroi (RomCard), Marian Alecsiu (F64 Studio), Alin Stanciu (FashionUP), Mirela Bucovicean (Molecule F), Vicki Nicola (MyMedia/The Group), Gian Sharp (Cargus), Felix Pătrăşcanu (FAN Courier), Dorin Boerescu (2Parale), Remus Vişan (Paravion), Mihai Patrascu (evoMag), Radu Vilceanu (ContentSpeed), Liviu Taloi (ECOMpedia), Laurenţiu Dumitrescu (DigitalStar/Leo Burnett), Iulian Padurariu (Marks România), Ionuţ Munteanu (Webdigital), Andreea Raicu etc.

Speakeri GPEC 2013

Andrei Radu, organizatorul evenimentului a rezumat în câteva cuvinte evenimentul.

GPeC este abrevierea de la Gală Premiilor eCommerce, titulatura care te duce cu gândul la un eveniment de o seară în care se împart nişte premii… Greşit! GPeC este singurul eveniment din online – poate chiar din România – care durează 7 luni în fiecare an, structura lui fiind deosebit de complexă: pe de o parte, am dezvoltat cea mai amplă competiţie a magazinelor online cu scopul de a creşte calitatea site-urilor de e-commerce, iar pe de altă parte, livrăm know-how de calitate şi networking la greu. GPeC înseamnă un cumul de alte evenimente stand-alone: organizăm de 2 ori pe an Conferinţele Naţionale de E-Commerce, suntem cei care au pus bazele singurei Şcoli de Vară în Comerţul Electronic, suntem cei care au lansat primul program din România pentru atestarea magazinelor online care respectă legea şi bunele practici în e-commerce: TRUSTED.ro. Iar tot ce am spus anterior, e minimum de sinteză despre GPeC; se poate scrie o carte despre tot ce înseamnă GPeC.

Înscrierile se fac până pe 31 octombrie (inclusiv), iar costul biletului de acces este de 69 Euro + TVA.

Au mai scris despre eveniment Cyber Culture, Carmen Albisteanu, Raluca Popa, Andreea Stan, Sabina Cornovac, Ioana Budeanu, Andra Zaharia, Liviu Taloi.