Here we go…

Start Tastatură

Gata.  O fac și pe asta. A trecut ceva vreme de când m-am hotărât inițial, dar mai bine mai tarziu decât niciodată (sună a clișeu, știu).

Așa cum bine reliefeaza Vali și Marius, pe lângă profesionalism, cunoștințe, portofoliu și alte asemenea, un om bun de online marketing trebuie să-și creeze  un brand personal. De aici, nevoia mea de a-mi completa profilul de specialist in marketing (social media, in mod special) cu un blog. Probabil și datorita acestei afirmatii a unuia din preferații mei din online, Chris Brogan:

 

No matter what, the very first piece of social media estate I’d start with is a blog.

 

Acesta este inceputul unui blog unde  vă voi impărtăși știri, păreri, trend-uri, tactici legate mai mult sau mai puțin de inbound marketing. Desigur, focusul principal va fi Social Media, aici având cele mai multe cunoștințe și experiențe.

Voi incerca sa vă arat viziunea mea asupra  generării de lead-uri noi prin conținut de calitate, fidelizarea clienților prin engagement, adaptarea business-ului la nevoile consumatorului și lista poate continua.

Cine sunt eu? Un tip relativ simplu cu o experiență amplă in Customer Support, ceea ce m-a ajutat foarte mult să analizez un brand din perspectiva clientului. De un an și ceva  sunt Community Manager in cadrul aceleași companii, BullGuard, creând și aplicând strategii de Community Management și Social Media Marketing.

Visul meu? Să transform un brand mare intr-un Social Business, in adevaratul sens al cuvantului, așa cum explică Brian Solis.

 

So, here we go…

Alin Vlad, Director de Online Marketing & Vanzari la Heimdal Security, pasionat de Content Marketing, Marketing Automation și Social Media, încerc să fiu la zi cu toate trendurile din industrie și să le impărtășesc celor din jur prin conturile sociale și pe acest blog.