Ofer 2 invitaţii la webinarul despre Facebook Ads susţinut de Spada

Social Media School Am observat o tendinţă a unor marketeri de a concluziona, după o perioadă scurtă de test, că publicitatea pe Facebook nu are randament, că nu există un ROI tangibil. Bineînţeles, cauza acestor concluzii este ignoranța sau lipsa de experienţă. Dacă sunt luaţi la întrebări despre diferite tactici (Custom Audiences, A/B Testing, Multivariate testing, Power Editor etc), situaţia se schimbă drastic în defavoarea lor.

Din punctul meu de vedere, ad-urile pe Facebook oferă marketerilor avantaje unice precum targetarea, costuri scăzute, viralizare etc. Din păcate, resursele de calitate care te pot învăţa să maximizezi potenţialul acestui tip de publicitate sunt puţine. În acest context, cei de la Spada, în speţă Alex Negrea şi Andrei Roşca, vin în ajutorul vostru cu un curs online dedicat implementării şi măsurării campaniilor de Facebook Ads.

Andrei Rosca si Alex Negrea

Cursul se va desfăşura săptămâna viitoare, miercuri, 17 iulie, începând cu ora 18 şi va dura aproximativ 3 ore. Promisiunea celor de la Spada e că vă vor învăța pas cu pas cum să setaţi şi optimiza campanii de publicitate pe Facebook pentru a vă atinge obiectivele. Costul de participare e de 45 Euro + TVA.

 

În următorul blog post, voi încerca să vin cu diferite sfaturi personale, câştigate în urma experienţei, în ceea ce priveşte publicitatea pe Facebook: tactici mai puţin cunoscute, tipuri noi de facebook ads etc.

Pentru a nu vă mai ţine în suspans, voi livra ce am promis în titlu.

 

Scrieţi într-un comentariu ce aţi dori, în mod special, să vă fie clarificat în cadrul acestui webinar. Voi trage la sorţi câştigătorii celor două invitaţii luni, 15 Iulie.

Aceştia vor fi anunţaţi prin mail şi printr-un update la acest articol.

Succes!

  • Bogdan Boboc

    salut, se poate promova un post catre fanii paginii mele in conditiile in care acest post l-am sharuit de pe alta pagine pe timeline-ul meu? multumesc

  • Amy Paris

    Eu as dori sa aflu care sunt stratagiile de captare a atentiei cu Facebook Ads (citisem undeva ca e bine ca imaginea sa fie intr-un chenar rosu). Multumesc!

  • Vlad Szilagyi

    Cum putem stabili o perioada ideala de desfasurare a unei campanii de Facebook Ads si ce criterii trebuie sa avem in vedere?

  • Mihai Petrea

    As dori sa aflu care tip de ad se preteaza si da rezultate bune in functie de produsul/serviciul oferit.

  • Georgiana Bendre

    In contextul in care Facebook-ul a devenit un mijloc de socializare atat de folosit, as vrea aflu detalii despre tehnicile de marketing low-cost ce ar putea fi fructificate. Consider ca acestea sunt un mod inteligent de promovare.

  • Diana

    Pe mine ma intereseaza foarte mult masurarea rezultatelor! Cred ca este foarte important sa stii ce ai reusit sa obtii pentru ca ulterior sa poti imbunatati activitatea.

  • Alice Teodorescu

    As vrea sa stiu care e cea mai buna strategie de Facebook Ads tinand cont de ultimele statistici care arata ca sponsored stories au rezultate mai bune, viralitate mai mare si cost mai mic – o abordare combinata sa fie utila?

  • Anca

    Pentru mine acest curs este ceva nou, avand in vedere ca nu am mai folosit Facebook ads.

  • Andra Silivestru

    M-ar interesa în mod special cum pot să măsor rezultatele în urma campaniilor de Facebook Ads

  • As dori sa aflu mai multe informatii despre cum pot stabili cele mai bune criterii de targetare, functie de specificul unei anumite campanii publicitare.

  • Gabriel Nita

    Cum mi-ar putea o campanie de Facebook Ads sa îmi propulseze conținutul în asa fel incat acesta sa devina viral.

  • Sandy Bell

    Ce promiti clientului cand ii faci o campanie pe FB? Trafic sau vanzare? Poti genera trafic sau vanzare pentru un produs/serviciu a carui calitate si utilitate nu sunt 100% garantate? Refuzi o campanie pentru ca un produs/serviciu nu ti se pare competitiv? Mai are moralitatea ceva de spus in publicitatea online? Cat de credibile pot fi statisticile de user behavior atunci cand construiesti o campanie de publicitate? si multe multe altele…

  • Sasha

    Cum masori randamentul in urma unei astfel de campanii de publicitate?Ce varsta au clientii convinsi de acestea?Care sunt tehnicile folosite pentru a avea o campanie mai buna decat a concurentei?

  • Ioana

    Masurarea rezultatelor, stabilirea celei mai eficiente campanii in fc de obiective, target, cost, tips & tricks din experienta:)

  • Roxana Crisan

    N-am mai facut nici o campanie de Ads, deci…tot, de la A la Z! 😀

  • Mihaela

    Interesul meu: Facebook Ads in campaniile de promovare a actiunilor unor ONG-uri

  • Roxana Cioban

    Eu am un motiv foarte bun: ma ocup de mai multe campanii de Facebook Ads si clientii imi pun niste intrebari specifice la care pur si simplu nu stiu sa raspund. 🙂

  • Daniela Mustatea

    sunt noua in facebook ads si as vrea sa invat tot!

  • De ce Facebook și nu AdWords?

  • Alexandru Cristian

    Vreau sa aflu cum pot face un research mai adanc in specificul produsului pt. a integra mai bine ad-urile in politica editoriala a paginii – mai ales in cazul produselor “dificile” pe social media – materiale de constructii, adezivi, termoizolatii.

  • Mulțumesc tuturor pentru participare. Am folosit random.org pentru tragerea la sorți, iar câștigătorii celor doua invitații sunt: @amy_paris:disqus și @roxanacioban:disqus.

    • Amy Paris

      Multumesc mult! 🙂