Prezentarea mea de la Webstock 2013 #webstockro

Pentru cei ce nu ştiu (puţini, sper), săptămâna trecută a avut loc cea mai mare conferinţă dedicată online-ului românesc: Webstock 2013. Am găsit acolo un eveniment maraton, foarte bine organizat, la care că au participat mai mult de 600 de persoane. Sunt curios câţi au vizionat stream-ul online.

Alături de o parte din echipa Bitdefender, am fost şi eu prezent la standul dedicat companiei unde am dăruit cu cea mai mare plăcere câteva sute de freebies.

Bitdefender Freebies

Cu bune sau rele, ediţia de anul acesta a fost un succes, iar Cristi împreună cu ai săi colegi de la Evensys trebuie complimentaţi. Pentru a vă crea o idee despre ce s-a vorbit pe acolo, vă invit să citiţi următoarele articole dedicate evenimentului:

În completare, pentru a vă crea o imagine obiectivă asupra importanţei acestui eveniment, vă invit să aruncaţi un ochi şi asupra acestei statistici legate de folosirea hashtagului #webstockro pe Twitter. Parcă #twitterepemoarte, nu?

Revenind la subiectul principal, am avut onoarea să fiu invitat să vorbesc în cadrul Webstock, în secţiunea de Innovation în Communication. Au existat emoţii, dar am încercat să trec peste ele.

Prezentare Webstock

Photo Credit: Alex Constantinescu

În mod evident, am vorbit despre Inbound Marketing. Am încercat să reliefez diferenţele între Outbound şi Inbound, beneficiile aduse de aceasta din urmă şi să dau câteva exemple de poveşti de succes. O să las prezentarea să vorbească de la sine.

 

În concluzie, a fost o zi plină, dar frumoasă, în care am avut ocazia să mă reîntâlnesc cu o parte din profesioniştii din industrie şi să cunosc unii noi.

Webstock Networking

În plus, feedback precum cel de jos te convinge că eşti pe drumul cel bun.

 

  • John Demian

    “a avut loc cea mai conferinţa dedicată online-ului” aici cred ca ai papat un cuvant.

    Pacat ca nu am putut merge.

    • Mersi de heads-up.

      Poate ajungi la anul. 🙂

  • Foarte utilă și plină de informații relevante prezentare ta. Am învățat multe și mă bucur că militezi pentru conținutul de calitate. 🙂

    • Multumesc mult de aprecieri, Roxana. 🙂

      Stiu ca e un buzzword foarte des folosit, dar Content is King!